NirSolomin-Logo

טיפול טבעי בקוליטיס – מכתב המלצה

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

טיפול טבעי בקוליטיס – מכתב המלצה

שלום לכולם,

שמי ליאת בת 35 וחולת קוליטיס מזה קרוב לשנתיים ואמא ל3 ילדים מאזור השרון.
התחלת המחלה היא תקופה שקשה לי לכתוב עליה, לספר עליה. לא משהו שאני גאה בו, אבל חשוב לי להעביר את הסיפור שלי הלאה כדי שאוכל להשפיע ולעזור לעוד חולים כמוני. 

אתחיל בזה שאני אדם ששונא לקחת תרופות, ללכת לבתי חולים , תמיד על כל מחלה שהייתה לי ממיגרנות ועד שפעת טיפלתי בעצמי וניסיתי לשכנע את עצמי שגם הפעם זה יעבור. זה התחיל בעבודה חדשה, התחיל הלחץ, הסטרס הרצון להתקדם ולהוכיח את עצמי, להשתלב ואז החל הדימום, הסימן הראשון למחלה.

אחרי חודשים שבהם לא הפסקתי לדמם הגיעה ההבחנה " את חולה בקוליטיס", מיד קיבלתי  כדורי רפסאל , פנטסה , חוקנים. הפכתי להיות חולה כרונית שתלויה כל היום בכדורים שאינם עוזרים, מצבי החל להתדרדר וקיבלתי טיפול סטרואידים שבשבילי היה כמו תרופת קסם כי מיד הדימום פסק מס היציאות הפך לתקין. 

התחלתי לראות את האור בקצה המנהרה אלא שהוסבר לי שלא ניתן לקחת סטרואידים לנצח ושבמקסימום אחרי שבועיים עלי להפסיק. כמובן שהמצב חזר לקדמותו , מס היציאות גדלו הדימום התגבר. הפעולות שנראות לכולנו פשוטות כמו ללכת לעבודה לנסוע לטיול הפכו להיות קשות ומסורבלות כי לא ידעת מתי הכאב והצורך להתפנות יתפסו אותי. איבדתי משמחת החיים כי כלום לא עזר , מפגשים בלתי פוסקים אצל רופאי גסטרו של הקופה, רופאים פרטיים וכלום לא עוזר.

 כשהמצב החריף אף יותר קיבלתי מרשם לתרופה ביולוגית , זריקה שאמורה לדכא את המערכת החיסונית ההזרקה גם היא קשה וכואבת עם חומר שצורב את הגוף ותופעות לוואי בלתי ידועות.

מיותר לציין שמצבי הנפשי הדרדר לחלוטין, לא יצאתי מהבית אלא אם חייבת, בוכה המון ומאשימה בעיקר את עצמי. לקיחת הכדורים, הנרות, החוקנים גמרו לי להרגיש שאני חצי בן אדם, חוסר הדם בגוף החל לתת את אותותיו ואני ללא מצב רוח , ללא יכולת לתפקד אך בלב הייתה תקווה שהנה התרופה הזו תצליח לעזור.  

חצי שנה לאחר הזרקת התרופה הביולוגית מצבי החמיר מס היציאות הגיע ל12 יציאות ביום, פעם בשבוע הגעתי לקבל עירוי ברזל להשלים את החוסרים על מנת שהגוף יוכל לתפקד וקיבלתי טיפול סטרואידים לחודשיים. המצב נרגע, אך ההשלכות של טיפול סטרואידי לא בריא לגוף, אומנם הן משפרות את מצב הדלקת אך פוגעות במערכות אחרות בגוף דבר נוסף, פחות קריטי,  אך משפיע לא פחות על המצב והביטחון העצמי הוא ההשמנה כתוצאה מלקיחת כדורים אלו.

לאחר שסיימתי את הטיפול הדלקת לא התעכבה וחיכתה  לי בפינה, הנה היא שוב חזרה והפעם כבר כיסתה את כל המעי הגס . הרופאה הציעה להגדיל את מינון הזרקות התרופה הביולוגית שגם לא עזרה ואני הייתי אובדת עצות, איך לא מצליחים לעזור לי? זו בסך הכל דלקת … כמו כולם גם אני גולשת ברשתות החברתיות. בדיוק שהגעתי לנקודת השבירה נתקלתי בדבר ששינה את חיי והוא פוסט, פוסט קטן בפייסבוק.

הפוסט של מיכל אנסקי שמספרת שגם היא חלתה במחלה הלא פשוטה הזו והמליצה על טיפול של "ניר סלמון". היא כתבה שאחרי שלקחה את כדורי הכרוכומין שלו היא כבר לא סובלת יותר מהתקפים ונמצאת ברמסיה.

האמת, קראתי והיה לי קשה להאמין, איך כדורי כורכורמין טבעיים עזרו לה ? הרי אני מקבלת את מיטב התרופות בכמויות אדירות והן לא עוזרות, אך לתומי חשבתי שאין לי מה להפסיד, מה כבר יכול להיות חשבתי לעצמי …והגעתי. הגעתי למרפאה קטנה ברמת אביב, קיבל את פני ניר סלמון שהיה קשוב, סבלני ומבין. מבין את כל הסבל שעברתי בתקופה האחרונה.

אמרתי לו שאני סקפטית,  אבל שידע שאני כאן כי אין לי מה להפסיד. הוא מבחינתו חייך ואמר לי הוא מבין ושהכל בסדר ונתן לי כדורי כרכומין קטנים וביקש ממני לקחת אותם שבועיים. הוא אמר לי שהוא לא רוצה לטפח בי ציפיות גבוהות מידי אבל שאני אדע שעל חלק מהאנשים הכדורים הללו משפעים תוך יומיים אבל שאקח במשך שבועיים ושאדבר איתו . אמרתי לו שאני קונה השפעה תוך חודשיים, רק לצאת מזה .. ושוב קטנת אמונה שכמוני , לא באמת האמנתי. 

הרי הייתי אצל מיטב הרופאים מה כבר הוא יכול לעשות שהם לא ?! חוץ מהחיוך המקסים וההקשבה. עכשיו לחלק הטוב – אכן התוצאות הגיעו כבר אחרי יומיים, הדימום פסק וכאבים פסקו והבטן החלה להירגע. היום טפו טפו טפו … אני ברימסיה 10 חודשים , נמצאת בליוויי צמוד של ניר מודה לו, מודה לאלוהים ומודה לפוסט הזה לפוסט של מיכל אנסקי ששינה את חיי ולכן אני כותבת לכם לחולים שעדיין לא ניסו אל תתייאשו, יש אור בקצה המנהרה ממליצה בחום על הטיפול- הרי אין לכם באמת מה להפסיד תעשו את זה בשביל עצמכם , בשביל המשפחה שלכם. מאחלת לכם רק בריאות וגם קצת אמונה.  

לקביעת תורים במפראה והתייעצות עם הרופא

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים