NirSolomin-Logo

דלקת מעיים טיפול

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

דלקת מעיים היא מצב רפואי שנגרם בשל סיבות שונות, החל ממחלות אוטואימוניות ועד למחוללים זיהומיים. התסמינים באים בדרגות חומרה שונות וניתן לטפל בהם באמצעות רפואה אינטרגטיבית, השמה את הדגש על מצב מערכת החיסון של האדם, כמו גם טיפול בתסמינים ובגורם עצמו. המרכיבים בהיבט דלקת מעניים טיפול הם תבלינים ייעודיים, צמחי מרפא וייעוץ לאורח חיים בריא. 

מהי דלקת מעיים?

דלקת מעיים יכולה להיגרם כמצב זמני, כתוצאה מקלקול קיבה לאחר אכילת מזון לא טרי, הידבקות בוירוס ועוד. לרוב התסמינים חולפים לאחר

דלקת מעיים טיפול
דלקת מעיים על הטיפול

תקופה מוגדרת ואפשר להעניק לאדם טיפול נקודתי כדי לסייע לו להתגבר על המצב. דלקת מעיים כרונית, לעומת זאת, היא מצב ממושך ובו אדם סובל מתסמינים רבים לאורך זמן. היא יכולה להיגרם מכמה גורמים:

  • מחוללים זיהומיים – חיידקים או וירוסים הגורמים למצב דלקתי ממושך במערכת העיכול, לכל אורכה. החל מדלקת בקיבה ודרך דלקת במעי הדק ואף המעי הגס.
  • מחלות אוטואימוניות – כגון מחלת קרוהן , הגורמת לחלקי מעי מודלקים במקטעים לאורך המעי עצמו או קוליטיס, דלקת במעי במקום מוגדר.
  • דיברטיקוליטיס – מצב ובו יש הסתעפויות במעי הגס העלולות עם השנים לגרום לדלקת כרונית במעי.
  • בעיות נקודתיות – כגון תוספתן מודלק או אבנים בכיס מרה, תופעות שגורמות לכאבים, בחילות, הקאות וחום. יש לבדוק אם הן מצריכות התערבות כירורגית ספציפית.

יש לאבחן כל אחת מהבעיות באופן מדויק, לוודא את הגורם לה ולתת את הטיפול המתאים לאדם, בהתאם למצבו, הבעיה, חומרתה והתסמינים שמהם הוא סובל.

דלקת מעיים טיפול

על תהליך הטיפול בדלקת מעיים לקחת בחשבון את מצבו הכללי של האדם. יש לטפל בבעיה, בתסמינים ולחזק את מערכת החיסון של האדם באופן כללי כדי שיוכל להתמודד עם בעיות נוספות בעתיד. רפואה אינטגרטיבית מתבוננת על האדם כשלם, ומטפלת הן בסימפטומים והן בבעיה ישירות.

ניר סלומון מטפל ברפואה אינטגרטיבית באמצעות צמחי מרפא, תבלינים ייעודיים, דיקור ועוד. נוסף על כך הוא מכוון את המטופל להקפיד על תזונה נכונה הכוללת הימנעות ממזונות מעובדים, הורדה בצריכת האלכוהול והעישון, כל אחד לפי הבעיה הספציפית שממנה הוא סובל. אנו מזמינים אתכם לקבל פרטים נוספים באמצעות השארת פרטים באתר או טלפונית.

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים