NirSolomin-Logo

טיפול בקיבה עצבנית

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

קיבה עצבנית יכולה להיות תופעה שמשבשת את סדר היום של האדם. בחילות, הקאות, כאבי בטן ותחושה כללית לא טובה הם רק חלק מהסימפטומים המאפיינים קיבה עצבנית. טיפול בקיבה עצבנית לוקח בחשבון את אורח חייו של האדם, כמו גם מחלות הרקע שמהן הוא סובל והתזונה שלו. אנו מאמינים כי רפואה אינטגרטיבית היא יעילה ואפקטיבית ויכולה גם לסייע בהקלה על התסמינים ואף לפתור את הבעיה לטווח הארוך. 

טיפול בקיבה עצבנית

טיפול בקיבה עצבנית
אפשרויות טיפול בקיבה עצבנית

טיפול בקיבה עצבנית כולל כמה היבטים, שכולם ביחד מותאמים למטופל באופן אישי, ואשר פועלים במקביל להקלה על התסמינים, חיזוק המערכת החיסונית ופתרון הבעיה:

  • דיקור – מסייע לחזק את המערכת החיסונית של האדם, משחרר חומרים טובים בגוף ופותר בעיות לטווח ארוך.
  • תבלינים וצמחי מרפא – תבלינים ייעודיים ידועים בתרבויות שונות כמשככי כאבים טבעיים ובעלי תכונות מרפא. אנו משלבים תבלינים כמו גם צמחי מרפא כחלק מהרפואה האינטגרטיבית שלנו במקרים של טיפול בקיבה עצבנית.
  • הדרכה לאורח חיים נכון – פעמים רבות קיבה עצבנית היא תוצאה של אורח חיים נכון, הכולל צריכה מרובה של קפאין, אלהוהול ואף עישון. הימנעות מהרגלים אלה, כמו גם הקפדה על תזונה בריאה יכולים מאוד לסייע בפתרון הבעיה.

טיפולים אלה ואחרים ניתנים לאחר סקירת מצבו הרפואי של המטופל.

יתרונות טיפול בקיבה עצבנית

היתרונות של טיפול בקיבה עצבנית הם רבים. אנו במרפאה של ניר סלומון מקפידים על ראייה הוליסטית, הרואה את האדם כשלם ולוקחת בחשבון את כלל הבעיות שלו. אנו מטפלים באופן נקודתי בסימפטומים כגון בחילות, צרבות, הקאות ותחושות לא נעימות בקיבה, ובמקביל מחזקים את המערכת החיסונית של האדם, כדי שיוכל להתמודד עם הבעיה. קיבה עצבנית יכולה להיות תולדה של אורח חיים לקוי, מחוללים זיהומיים כגון חיידקים, וירוסים ופטריות ואף תגובה לתרופות מסוגים שונים.

ניר סלומון הוא מבכירי הרפואה הסינית בארץ. הוא הקים את מערך הרפואה הסינית והאינטגרטיבית בבי"ח שיבא, תל השומר. סלומון מאמין במכלול של פתרונות טבעיים, ללא חומרי שימור, סטירואידים או תופעות לוואי, כמשפיעים בצורה מיטבית על בריאותו של האדם. נשמח לספק לכם את כל המידע המקצועי על טיפול בקיבה עצבנית, התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל המידע הנדרש.

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים