NirSolomin-Logo

טיפול בקיבה קשה

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

קיבה קשה היא תיאור לחוסר היכולת להוציא פסולת מהגוף בשל סיבות שונות. האדם סובל מעצירות ממושכת, מעצירות לסירוגין וסובל אף מכאבים תוך כדי יציאה. הסיבות לכך יכולות להיות שונות, החל מווירוסים, אלרגיות ובעיקר אורח חיים לקוי. אנו במרפאתו של ניר סלומון מאמינים ברפואה אינטגרטיבית, הלוקחת בחשבון את כל אורח חייו של האדם, כמו גם מחלות הרקע שמהן הוא סובל. אנו מציעים טיפולים אפקטיביים, טבעיים וללא תופעות לוואי. 

מהי קיבה קשה

טיפול בקיבה קשה
פרטים על טיפול בקיבה קשה

טיפול בקיבה קשה מיועד לסייע לאנשים הנתקלים בקשיים ביציאות שלהם. קיבה קשה נגרמת מכמה גורמים, ובעיקרה היא ביטוי לחוסר היכולת להוציא פסולת מהגוף. היציאות לא נעימות, מתעכבות ואף גורמות לכאבים. אנשים מכל הגילאים עלולים לסבול מהתופעה והיא עלולה להיות קבועה לכל אורך חייהם או זמנית. לפני שקובעים טיפול לתופעה, יש לערוך לאדם בירור רפואי מקיף הבודק אם יש מחלות הגורמות לתופעה ומהן מחלות הרקע שלו ומצב מערכת החיסון שלו. אנו מציעים ליווי וטיפול לאחר בחינה מדוקדקת וכל אחד מקבל את מערך הטיפול במסגרת הרפואה האינטגרטיבית המותאמת לו אישית.

טיפול בקיבה קשה

טיפול בקיבה קשה לוקח בחשבון את כלל הגורמים הקשורים לפעילות תקינה של מערכת העיכול. אנו מציעים טיפול אינטגרטיבי בעזרת מרכיבים אחדים:

  • תזונה נכונה – אורח החיים המערבי גורם לאנשים לצרוך מוצרים שגורמים לעצירות, החל מחיטה לבנה, מעט ירקות ועוד. אנו ממליצים לעבור לתזונה עשירה בסיבים, ירקות ופירות ושמנים בריאים.
  • דיקור – דיקור יעיל ביותר בטיפול בקיבה קשה. במהלך הטיפול משתחררים חומרים מיטביים בגוף המחזקים את המערכת החיסונית של האדם ומאיצים תהליכים בריאים בגוף.
  • תבלינים ייעודיים ופורמולות צמחי מרפא – תבלינים נמצאו יעילים בטיפול בקיבה קשה, במקביל להקפדה על תזונה נכונה. כמוסות צמחי מרפא מטפלות בכלל התסמינים הקשורים לקיבה קשה, כגון בחילות, כאבים וחוסר נוחות.

אנו במרפאתו של ניר סלומון מציעים לכם רפואה אינטגרטיבית, הרואה את האדם כשלם. אנו מומחים בכל ההיבטים של טיפול בקיבה קשה, כולל ייעוץ לאורח חיים נכון, התאמת מגוון טיפולים לאדם וליווי שלו עד לתחושה כללית טובה יותר ואף להחלמה. אנו בעלי ניסיון רב בטיפול בעצירות, חוסר נוחות במערכת העיכול ובעיות נוספות ברחבי מערכת העיכול. נשמח לספק לכם פרטים מקצועיים והסברים על טיפול בקיבה קשה, אנא השאירו פרטים מלאים באתר או התקשרו למרפאתנו ונחזור אליכם עם כל המידע הרלבנטי.

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים