NirSolomin-Logo

קיבה רגיזה – טיפול בקיבה רגיזה

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

יש אפשרויות טיפול טובות וטבעיות עבור טיפול בקיבה רגיזה. אנשים סובלים כל חייהם מהתופעה, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי בתחושות לא נוחות בקיבה, בבחילות, צרבות ותחושות לא נעימות אחרות. הסיבות לכך הן מגוונות, החל ממחלות רקע, מחוללים זיהומים, אורח חיים לא נכון או פשוט נטייה טבעית. יש כאלה הסובלים כבר מילדותם מהתופעה ויש אנשים שיתחילו לפתח אותה בבגרותם. בכל מקרה, יש בהחלט מה לעשות במסגרת הרפואה האינטגרטיבית. אנו במרפאתו של ניר סלומון מציעים ליווי לאדם עד להקלה בתסמינים ואף לפתרון הבעיה. 

התאמת טיפול לקיבה רגיזה

טיפול בקיבה רגיזה
יעילות טיפול בקיבה רגיזה

טיפול בקיבה רגיזה צריך לקחת בחשבון את כלל ההיבטים המרכיבים את האדם. רפואה קונבנציונאלית נוטה לספק לאדם תרופות המקילות באופן זמני על התסמינים, אך לא בהכרח היא תפתור את הבעיה. יש אף רופאים המקילים ראש בתופעה של קיבה רגיזה ולא רואים בה דבר שיש לטפל בו. עם זאת, אפשר בהחלט להקל על המצב לא בעזרת תרופות אלא בעזרת ייעוץ לאורח חיים נכון, תבלינים בעלי תכונות מרפאות ועוד. אנו מציעים במרפאתו של ניר סלומון רפואת עיכול אינטגרטיבית, המתחשבת במצב מערכת החיסון של אדם, משך הבעיה של קיבה רגיזה, התסמינים המדויקים ואורח חייו של האדם. בהתאם לכלל גורמים אלה נבנית עבורו תוכנית טיפולית מותאמת אישית.

טיפול בקיבה רגיזה

על טיפול בקיבה רגיזה לקחת בחשבון בראש ובראשונה את התזונה של האדם. אנו מציעים ליווי מקצועי הכולל:

  • ייעוץ תזונתי – האדם בחברה המודרנית נוטה לצרוך מזונות שמקשים על תהליך העיכול. הגזמה בקפאין, אלכוהול וסוכר, לצד היעדר בירקות ובקטניות גורם למערכת העיכול לתפקד באופן לקוי. אנו מתאימים לאדם באופן אישי את התזונה המתאימה לו אשר מפחיתה באופן משמעותי את התסמינים של קיבה רגיזה.
  • תבלינים וצמחי מרפא – אנו מציעים נטילה של תבלינים ייעודים וצמחי מרפא. אלה מקילים על התסמינים ואף יכולים לפתור כליל את הבעיה.
  • דיקור – דיקור משחרר חומרים בעלי השפעה חיובית על הגוף. בדרך זו מתחזקת המערכת החיסונית של האדם וחוזר שיווי המשקל שמאפשר למערכת העיכול לעבוד תוך כדי איזון.

אנו מתאימים לכל אחד את הטיפול המיטבי לאחר בדיקת התופעה, התסמינים ואורח חייו האישי. במרפאה של ניר סלומון מתאימים רפואת עיכול אינטגרטיבית בעלת תוצאות מוכחות. כל הטיפולים שלנו הם טבעיים, ללא סטירואידים או תופעות לוואי. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונשמח לספק לכם את כל המידע על טיפול בקיבה רגיזה.


קיבה רגיזה

קיבה רגיזה היא מצב ובו אדם סובל ממגוון תסמינים הקשורים לעיכול שלו. יש אנשים שסובלים מהתופעה מילדותם, אך יש שהחלו לחוש את התסמינים עם הגיל. הסיבות לכך הן מגוונות, החל ממחלות רקע ועד לתזונה לא נכונה ואורח חיים לקוי. אנו מאמינים כי רפואת אינטגרטיבית, המותאמת אישית לכל מטופל, יכולה לסייע בהקלת התסמינים של קיבה רגיזה ומצליחה אף להעלים את הבעיה כליל. אנו מציעים טיפול הכולל דיקור, צמחי מרפא, תבלינים ייעודיים ואף ייעוץ תזונתי קפדני.

מהי קיבה רגיזה

קיבה רגיזה
טיפול בתופעת קיבה רגיזה

קיבה רגיזה היא מצב ובו יש הפרעות במהלך העיכול של הסובל מהבעיה. היא יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון תסמינים:

  • בחילות והקאות – אנשים הסובלים מקיבה רגיזה מדווחים על בחילות ואף על הקאות, כתוצאה מבעיות לאורך כל מערכת העיכול.
  • יציאות לא סדירות – הבעיה מאופיינת בבעיות של יציאות. יש הסובלים משלשולים אך לעומתם יהיו אנשים שיסבלו להיפך, מעצירות ממושכת.
  • כאבי בטן – יש שיחושו כאבי בטן רק לאחר האוכל ויש שיחושו תחושות לא נעימות של דקירה ומיחושים גם בין הארוחות.

תסמינים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת הם ירידה במשקל, חולשה והיעדר תיאבון כתוצאה מבעיות העיכול. הבעיה מחריפה במיוחד כאשר מדובר בילדים הנמצאים בשלב קריטי בגדילה שלה או באנשים קשישים.

טיפול בקיבה רגיזה

אנו במרפאה של ניר סלומון מציעים טיפול אינטגרטיבי בקיבה רגיזה. אנו מבצעים אבחון מדויק וייעוץ מותאם אישית, בהתאם למצבו הגופני, חומרת התסמינים ומצב מערכת החיסון שלו. כשלב ראשון יקבל המטופל צמחי מרפא לחליטה או בכמוסות. הם יקלו על חומרת התסמינים ואף יכולים לרפא את מצב מערכת העיכול. במקביל, אנו מספקים גם תבלינים ייעודיים ככורכום, שנמצא יעיל ביותר בהקלת תסמינים של קיבה רגיזה ואף מסייע בריפוי מלא. דיקור, המשחרר אנדורפינים בגוף המטופל, תורם להקלה בכאבים ומחזק את המערכת החיסונית כדי למנוע התלקחויות של כאבים ובעיות בעתיד. אנו מקפידים על מתן ייעוץ תזונתי קפדני, לפי מצבו של כל אדם וחומרת התסמינים. אנו ממליצים על הפחתה בצריכת אלכוהול, קפאין וסוכרים, לצד צריכה נבונה של מזונות בריאים ומזינים.
נשמח במרפאתו של ניר סלומון לספק לכם את הפרטים הדרושים לכם על טיפול בתופעת קיבה רגיזה. אנא התקשרו או השאירו את הפרטים שלכם באתר ונחזור אליכם עם כל המידע הרלבנטי.

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים