NirSolomin-Logo

קוליטיס כיבית – דרכי טיפול

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

 



קוליטיס כיבית – תוצאות בדיקת קלפרוטקטין תקינות לחלוטין


עינת בת 39, נשואה ואמא לילדים, סובלת מקוליטיס כרוני ומטופלת במרפאה כחצי שנה.
עינת מסוג המטופלות שנכנסות לי ישר ללב, כבר בפעם הראשונה שהיא נכנסה למרפאה הרגשתי את הייאוש והתסכול שלה.
כ- 20 שנה היא מתמודדת עם מחלה פעילה שלא נותנת לה מרגוע למרות כל הניסיונות והטיפולים התרופתיים שקיבלה.

אני והיא פחות או יותר באותו הגיל, אנחנו דומים בפעילויות היומיומיות שלנו (כמו של אנשים רבים בני גילנו…ילדים, עבודה, משפחה),
אבל ההתמודדות שלה עם הפעילויות האלה בצל המחלה הפעילה הבהירו לי עד כמה הפגיעה באיכות חייה משמעותית.

calprotectin עינת טופז
כיום, הייאוש והתסכול שייכים לנחלת העבר,
 לפני חודש עינת הגיעה אלי עם בשורה משמחת מאוד – תוצאות בדיקה ששלחתי אותה לעשות. בדיקת קלפרוטקטין (Calprotectin) היא בדיקת צואה שבה מודדים את הרמה של חלבון שנקרא קלפרוטקטין. חלבון זה מופרש מרירית המעיים במצבי דלקת ולמרות שזו בדיקה יחסית חדשה היא נחשבת יעילה ומדויקת בגלל הרגישות הגבוהה שלה המאפשרת זיהוי של תהליך דלקתי גם אם הוא ברמה קלה. תוצאת הבדיקה של עינת הייתה 14, תקינה לחלוטין ( מצורפת תמונה של הבדיקה).
 

משמעות התוצאה היא שלא רק שהטיפול הצליח לדכא את הדלקת בצורה מלאה אלא גם שהרירית של המעיים עברה החלמה מלאה!


מכתב המלצה מעינת: 

"אתחיל בזה שאני מתרגשת ומודה למי שהפגיש אותנו, רק חולי קוליטיס כמוני יכולים לדעת בדיוק מהי התחושה שלאבד שליטה על החיים שלך ושאתה משועבד למחלה.. החלטתי לרשום את המכתב לו רק להודות לך שהחזרת לי את חיי אלא גם לשתף את סיפורי עם חולי קוליטיס הכיבית כמוני. אני חיה עם הקוליטיס שלי כבר 20 שנה שבמהלכן הקוליטיס בא לבקר כל מס שנים.
טופלתי אצל טובי הרופאים והפרופסורים שיש בארץ במגוון רחב מאד של סוגי טיפולים. תמיד הייתה בי התודעה שכל מה שאני אוכלת חייב להשפיע על המעיים (לפני 20 שנה זה היה פחות ברור) אז כמובן שעם השנים למדתי מה טוב ונכון לי לאכול, אבל בזמן התפרצות זה לא מספיק.. והפתרון שהרפואה המערבית נותנת היא סטרואידים שהתופעות לוואי ידועות..

בהתפרצות האחרונה לאחר שילדתי את בני, שוב הגעתי למצב שחייבים לקחת סטרואידים, אך הפעם גם הם לא הצליחו לגבור על ההתפרצות והתופעות שסבלתי מהם- ההתנפחויות, כאבי המפרקים, ירידה במשקל והחולשה.. כשבמקביל אני מטפלת בשלושה ילדים קטנים, רצה לשירותים 20 פעמים, שלא לדבר על להתעורר גם באמצע בלילה, משתדלת לא לצאת מהבית ואם הייתי חייבת אז יש פיספוסים… והכי שבר אותי שיום אחד הקשבתי לשיחה שהבת שלי בת ה-7 שיחקה עם הבובות שלה ב"מישפחה" והיא אומרת לבובה – "בואי צריך להזדרז כי אמא צריכה לשירותים" , כמה שהמצב שלי השפיע על חיי היום-יום שלהם…
אז קודם כל נשבעתי כי אני לא ממשיכה לקחת סטרואידים ומחפשת אלטרנטיבה אחרת ואז שמעתי עליך, ניר, שמבחינתי היית המוצא האחרון שלי.

הגעתי אליך שבורה ומיואשת ואתה עם הצניעות שלך, הנעימות, הידע והמומחיות בקוליטיס שבתה אותי והחלטתי שכל מה שתגיד לי לעשות אני אומרת אמן, אמרת לי בפגישה הראשונה שעד חודש אני ארגיש את השינוי הראשוני, וכך היה, בדיוק לאחר חודש כשהבן שלי חגג שנה הגיע השינוי וכבר רק 4 פעמים רצתי לשירותים וזאת הייתה תחושה מדהימה!!! אז כן, צריכים להקפיד לקחת את תערובת הצמחים והתרופות שאתה נותן ולבוא לעשות דיקור והנה אני מתפקדת, הקוליטיס חזר לתרדמת והחיים נראים אחרת!!

אז חולי קוליטיס יקרים, יש מוצא, צריכים רק לפתוח את הראש ולקבל לחייכם את הבן אדם המדהים הזה- ניר סלומון!!"
באהבה גדולה, עינת טופז.

 

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים