NirSolomin-Logo

טיפול טבעי בקרוהן – מכתב המלצה

שלום,

אני שמחה על ההזדמנות לכתוב מכתב המלצה זה על ניר סלומון.
במקצועי אני רופאת ילדים. הכרתי את ניר לאחר שהכל הטיפולים הקונבנציונאלים נכשלו בטיפול בבני בן ה-16 שאובחן עם מחלת קרוהן וצליאק.
בפגישתנו ניר הציג יכולות קליניות יוצאות מגדר הרגיל, מקצועיות, אתיקה מקצועית ומסירות טיפולית.
הרשימה אותי מאוד הגישה האחראית והאישית של ניר שנתנה לנו תחושה בטחון מלאה בטיפול. כאשר בני אובחן ניסינו אני ובעלי (שגם הוא רופא) את מיטב הטיפול הרפואי הקונבנציונאלי. השיפור שהושג היה זמני ומוגבל ולאחר שנה חזרו השלשולים הדמיים, כאבי הבטן ואנמיה. הוא הפסיד ימי לימודים רבים.
רופא הגסטרו הגביר את הטיפול עם סטרואידים ואימורן שגם עזרו מעט מאוד וגרמו לתופעות לוואי משמעותיות.
הוא נדבק בחיידק קלוסטרידיום דיפיציל ונדרשו טיפולים אנטיביוטיים רבים וחזקים כדי להיפתר ממנו אך אלו גרמו להתלקחות מחודשת של מחלת הקרוהן. הטיפול הוגבר לרמיקייד שתקווה להשיג שיפור משמעותי יותר. לאחר ששיפור זה לא הגיע, הומלץ לנו על ידי הרופאים המטפלים להפסיק עם התרופה אבל ששאלנו מה הלאה הם היו די חסרי אונים ובמבוי סתום.
בשלב זה הגענו לניר.
ניר העמיק מאוד בכל ההיסטוריה הרפואית של בני וגם בחן ואבחן אותו על ידי כלים מהרפואה הסינית. התחלנו טיפול בפורמולה של צמחים וטבליות כורכומין.
לאחר שבוע כבר הייתה הפסקה מוחלטת של הדימום ביציאות ובמשך השבועות הבאים היה המשך שיפור הדרגתי במצבו. הוא חזר לפעילות מלאה של נער מתבגר והרגיש חזק יותר.
האנמיה נעלמה לחלוטין (המוגלובין היום 16.5) ומאגרי הברזל התמלאו. מדד הקלפרוטקטין (מדד שמעיד על מצב תלקתי במעי) ירד בעקבות הטיפול של ניר ממעל 300 (דלקת פעילה מאוד) ל-55 (מדד תקין!).
היום אנחנו לאחר שנה של טיפול ואני חייבת לציין שלא ראיתי את בני כל כך חזק ובריא ושמח מאז התפרצות המחלה. אנחנו מגיעים לטיפול אחת לחודש שבו ניר עושה שינויים קלים בהרכב הצמחים ודיקור.

לפני כמה חודשים בני נדבק שוב בחיידק קלוסטרידיום דפיציל. לאחר ששלוש תרביות צואה חזרו חיוביות התייעצתי עם ניר שכן לא רציתי לחזור על טיפול אנטיביוטי מאסיבי נוסף. ניר שינה את הרכב הצמים בפורמולה שבני מקבל וכבר לאחר שבוע חזרנו על תרבית הצואה והיא נמצאה תקינה! מאז חזרנו שוב על התרבית עוד 3 פעמים וכולם היום תקינות.

ניר עשה פלאים בטיפול במחלת הקרוהן של בני ולמרות שכרופאה קונבנציונאלית איני יכולה להתחיל להבין את הרפואה שבה הוא מטפל, למדתי להאמין ביכולתו הקינית המצוינת ובשיקול הדעת המקצועי שלו.
אני ממליצה בהשלמה מלאה על ניר.

בברכה,

דר' טלי בן גלים
רופאת ילדים.

קרוהן טיפול אלטרנטיבי אצל ניר סלמון

לקביעת תורים במפראה והתייעצות עם הרופא

לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים