NirSolomin-Logo

דלקת במערכת העיכול

תוכן עניינים
צריכים עזרה?
פניה ישירה לניר סלומון

מערכת העיכול היא אחת המערכות הגדולות והמסועפות בגוף האדם. דלקת-במערכת-העיכול
היא מתחילה במערכת הבליעה בפה וממשיכה לאורך כל הבטן עד ליציאת הפסולת. גורמים שונים גורמים למצב של דלקת במערכת העיכול ויש לדעת כיצד לטפל בכך, באמצעות שיטה אינטגרטיבית ומקצועית השמה את האדם במרכז ואשר שואפת
לחזק את המערכת החיסונית שלו, במקביל לטיפול בבעיה.

גורמים לדלקת במערכת העיכול

דלקות עלולות להתפרץ בכל אחד מהאברים של מערכת העיכול, בשל סיבות שונות, כגון:

  • דיברטיקוליטיס – הסתעפויות במעי הגס הנובעות מתזונה לקויה. המצב יכול להיות סטטי וללא כל סימפטומים, אולם עם השנים עלולה להתפתח דלקת באחת ההסתעפויות ויש לטפל בה בצורה מקצועית.
  • מחלות כרונית – כגון קרוהן, גורמות לדלקת כרונית במעי, בעקבות הרס הרירית. הטיפול במחלה הוא מורכב וכולל רפואה מותאמת אישית, המתחשבת במצב הרפואי של האדם, תזונתו והטיפול המתאים לו.
  • מחלות זיהומיות שונות – מחלות זיהומיות עלולות לגרום לדלקת במערכת העיכול והן נגרמות הן מחיידקים והן מווירוסים. הטיפול הניתן במקרה כזה הוא חיזוק המערכת החיסונית, כמו גם טיפול ישיר במחולל הזיהום עצמו.

ישנם עוד מקרים ובהם מתפתחת דלקת במערכת העיכול, ועל כל פציינט לקבל אבחון מקיף בהתאם למצבו הרפואי והרקע הגופני שלו. אבחון מדויק הן של מחולל הדלקת והן המצב של המערכת החיסונית בכללותה, מאפשר להתאים לאדם את הטיפול המתאים.

טיפול במקרה של דלקת במערכת העיכול

לרשות הרפואה עומדות אפשרויות אחדות לטיפול במצב זה, והרפואה האינטגרטיבית מציעה מגוון של פתרונות. הרפואה הסינית והאינטגרטיבית לוקחת בחשבון הן את הגורם המחולל את הפגיעה, אך במקביל גם מטפלת במערכת החיסונית של האדם. טיפול במערכת החיסון באמצעות נוסחאות מדויקות של צמחים, מאפשר לחזקה וכך האדם מגייס את כוחותיו הפנימיים להתמודדות עם מצבו.
טיפול אינטגרטיבי משולב שם את הדגש על ראייה כוללת של מצבו של האדם ולא רק התייחסות לבעיה עצמה. באמצעות ראייה הוליסטית השמה את האדם במרכז, אפשר להתגבר על מכלול של בעיות שונות ולהביא להתאוששות ולהחלמה.
ניר סלומון, מומחה לרפואה סינית, פועל בשיתוף פעולה עם מכוני מחקר מובילים בארץ ועוסק בהוראה, לצד טיפול בחולים עם בעיות שונות במערכת העיכול. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים על שיטה אינטגרטיבית לטיפול בדלקת במערכת העיכול, אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונחזור אליכם.

לשיחה וקביעת תור מלאו פרטים
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הייתי בכיתה ח' כשגילו אצלי את הקוליטיס. עד אז סבלתי מדימומים וכאבים נוראיים והתרופה הראשונה והיעילה ביותר הייתה סטרואידים. היו לי מאז תרופות שונות ומגוונות שאף אחת מהן לא הפסיקה את הדלקת לטווח ארוך ותמיד חזרתי לסטרואידים. בסופו של דבר, המצב רק החריף ולא יכולתי להפסיק להשתמש בסטרואידים. תופעות הלוואי והנזק לטווח ארוך אילצו אותי לחפש תרופה אחרת, כזו שתעבוד. כמפלט אחרון הגעתי לכאן אחרי 3 שנים סוף סוף מצאתי מענה אמיתי. הדלקת הפסיקה ואני נקייה מסטרואידים כבר חודשיים, שזה בכלל לא מובן מאליו. בנוסף, זכיתי לטיפול מסור ואישי ( גם למחוץ לשעות העבודה של המרפאה. יכולה להתקשר ולכתוב מייל ולבקש עצה ולעדכן כל הזמן וזה חשוב לא פחות. לסיכום אני יכולה לומר, תודה ​
חנה פילצ'ה​​
חנה פילצ'ה​​קוליטיס - דלקת מעי​​
קרא עוד
"הרגשתי איך איכות החיים שנפגעה הולכת ומשתפרת מיום ליום עד שהגעתי לרמיסיה המיוחלת“
רבקה
רבקהכאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
שמי רבקה ואני אם למתבגר בן 15. אנחנו מטופלים במרפאה של ניר ממאי 2014 אחרי שחיפשנו ללא לאות מישהו שיעזור לטל להחזיר לעצמו את איכות החיים של מתבגר נורמטיבי... טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. טל עבר את כל הבדיקות: גסטרו, קולונוסקופיה והיה בביקורים אצל רופאים מומחים. התשובה היתה שאין תשובה. הכל תקין. אולי זה פסיכולוגי? נשאלנו שוב... עד שהגענו לניר וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. הוא חזר להתאמן, לביה"ס, לחברים לטיולים ונסע לחו"ל עם הפורמולות ודאג לקחת אותן.. ובאמת מלבד ארועים בודדים הוא ממשיך כבר כחצי שנה להינות מאיכות חיים. שימשיך כך...
מטופלת בריאה​כאבי בטן ושלשולים​
קרא עוד
"הגעתי לניר דרך האינטרנט, דיברה אלי העובדה שהוא מנהל את מחלקת הרפואה הסינית במכון הגסטרו בבית החולים תל השומר.   כשהגעתי אליו, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. ניר, בגישה מאד מקצועית ונעימה מיפה את המכאובים ושרטט תהליך מאד ברור ומעמיק בנוגע לריפוי שלי.  ידענו לאן אנחנו הולכים ולאן אנחנו שואפים להגיע ולא פחות חשוב, ניר ידע איך להגיע אל היעד. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. ניר, בנוסף להיותו מומחה בדיקור ומצחי מרפא, הוא גם יודע כיצד לתמוך במטופל שלו מבחינה רגשית ונפשית, מה שהוא לא פחות חשוב מהדיקור עצמו. ניר הוא רופא סיני נהדר בזכות המכלול שלו. בתודה, מטופלת בריאה."
הקודם
הבא
לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים