NirSolomin-Logo

רפואת עיכול אינטגרטיבית

סיפור מקרה של בחורה עם מעי רגיש מאוד

בתקופות של עומס ומתח הגוף כולו ובפרט מערכת העיכול פגיעים יותר, אם במקביל לכך ישנה פגיעה פיזיולוגית במערכת העיכול עצמה ההפרעה יכולה לקבל מימד כרוני. ניתן לראות במקרה זה, איך מספר גורמים משתלבים ביחד ויוצרים תמונה מורכבת של מעי רגיז.

תסמונת המעי רגיז טיפול ומניעה

מהי תסמונת המעי הרגיז? ממה המחלה נגרמת? מהם התסמינים שלה? איך מאבחנים? ומהו הטיפול הטבעי במעי הרגיז?

תזונה למחלות מעי דלקתיות דיאטת FODMAP’S

ישנם סוגי מזונות המשמשים לעתים קרובות אנשים הסובלים מתסמונת המעי הרגיז, ויכולים להיות לעזר עבור ולשפר את הסימפטומים הקשורים בהפרעות בעיכול. חולים שהתמידו ביישומן של הדיאטות השונות דיווחו על שיפור בהרגשה ואף שיפור בפעילות המעיים.  

טיפול במעי הרגיז

מטופלים ממליצים

טיפול-בקוליטיס-

"לכל מי שסובל מבעיות מעיים אני ממליצה בחום על ניר סלומון, מומחה ברפואה סינית לבעיות העיכול. מאז שאני לוקחת את טבליות הכורכומין שלו לא סבלתי מהתקף (טפו טפו..)"

"כשהגעתי אל ניר, סבלתי מעצירות קשה שאובחנה כמעי רגיז, כמעט לא יכולתי לאכול דבר וסבלתי מאד מכאבי בטן וכן גם מכאבים באיזור הסרעפת. כעבור כמה שבועות, בתהליך נכון והדרגתי, חזרתי לאכול כל העולה על דעתי, נפסקו לגמרי הכאבים, וחזרתי לעצמי ולבריאות מלאה. בתודה, מטופלת בריאה"

"אצל ניר עברתי טיפולים של דיקור סיני ולקחתי צמחי מרפא. תוך חודשיים התחלתי להרגיש שיפור משמעותי במצבי, וכיום אני יכולה להגיד שהתסמינים נעלמו לחלוטין"

"טל סבל מכאבי בטן עזים ושלשולים קשים ובעצם בילה את רוב היום בשירותים. הוא הפסיד טיולים, מסיבות, ביה"ס ובעצם הרבה מהחיים עצמם. וכמעט במטה קסמים עם הסבר על מה שקורה במערכת העיכול, שילוב של דיקור, כורכומין פרוביוטיקה ופורמולה - החיים של טל השתנו ללא הכר. שימשיך כך..."

לקביעת תור במרפאה מלאו פרטים